مشاوره کنکور

Wiki Article

بله، تحلیل آزمون به‌صورت تخصصی توسط مشاور شما انجام می‌شود.

گروه ریاضی فیزیک و رشته های ارائه شده در آن یکی از بهترین و پر طرفدار ترین رشته هایی هستند که داوطلبان می توانند برای انتخاب آن ها، از طریق مشاوره رایگان کنکور اقدام نمایند. از آن جا که راه یافتن به رشته و دانشگاه مورد علاقه، آگاهی از بهترین و معروف ترین منابع درسی و کمک درسی و به علاوه درس خواندن آن هم با برنامه ریزی دقیق برای هر کدام از داوطلبان این گروه آزمایشی اهمیت به سزایی دارد.

برای تسلط بیشتر و یادگیری بهتر مطالب مهم ارائه شده در کتب اختصاصی و عمومی، هرگز از مرور مکرر آن ها در طول هفته و ماه غافل نشوید.

درصورت خواست والدین با آنها نیز به‌صورت مداوم گفت‌وگو کند؛

چون اصفهانی بودن من ایشون رو انتخاب کردم و از انتخابم راضیم امسال حتما دندون قبولم بقیه مشاورای راه بینو نمیشناسم اما خانم محمدی خیلی خوبه نازنین تهرانیکاربر راه‌بین ادامه مطلب

مشاوران کنکور در راه بین علیرغم برقراری ارتباطی صمیمانه، بسیار سختگیر هستند. لذا داشن آموز موظف است به برنامه مطالعاتی و تکالیفش به‌طور کامل عمل کند.

اگر میخوای پشت کنکور درجا نزنی اولا باید تلاش کنی دوما مشاورت خوب باشه. بدون تلاش خودت هیچ فایده ای نداره. اگه تلاشگری راه بین بهترین گزینست برات من سه ماه اخر با راه بین مشاوره واسه کنکور گرفتم و الان داروسازی تهران میخونم البته خودم سطحم بالا بود ولی راه بین هم خیلی مفید بود برام کامران ولی زادهکاربر راه‌بین ادامه مطلب

من پایه دهم هستم تازه وارد رشته تجربی شدم خیلی دوست دارم دندونپزشکی بیارم و برای همین مشاور گرفتم.

شرایط قبولی در کنکور را می توان به دو قسمت تقسیم نمود. یکی از قسمت ها را می توان در رابطه با قبل از برگزاری آزمون دانست که دانش مشاور کنکور آموزان لازم است برنامه ریزی نمایند تا مقدمات لازم را فراهم نمایند.

همیشه در دسترس باشد. تماس‌های تلفنی خود را خلاصه نکند و با حوصله مشکلات دانش آموز را ارزیابی کرده و با تحلیل حرفه‌ایِ آزمون او، راه پیشرفت را برایش هموار کند. پشتیبانی مجازی را با کیفیت و به موقع انجام دهد. برنامه ریزی دقیقی را برای دانش آموزش انجام دهد. در کارش جدیت داشته و از سهل‌انگاری دانش آموزش عبور نکند.

برنامه ریزی مستمر و پیگیری آن به صورت تخصصی از سوی مشاور پشتیبان با تجربه یکی از اصلی ترین گام ها در راه موفقیت کنکور می باشدبه شما توصیه می کنیم برای بهره مندی از برنامه تخصصی تحصیلی در سال کنکور با مراجعه به لینک زیر، همراه با رتبه های تک رقمی از برنامه ریزی تخصصی کنکور بهره مند شوید. 

.. پاسخ‌دهی سریع به سوالات روزانۀ دانش‌آموزان بررسی دقیق‌تر گزارش کارهایی که دانش‌آموز برای مشاور خود ارسال می‌کند. تماس‌های تلفنی طولانی و با کیفیت‌تر با هر دانش‌آموز بهبود کیفیت و کمیت مطالعه ارائه خدمات مشاورۀ انگیزشی و روانشناسی راه‌بین برای انتخاب مشاوران کنکور خود به چه مواردی دقت کرده است؟

ارتباط دانش آموز و مشاور در مشاوره رایگان کنکور به صورت حضوری از مشاوره تلفنی قوی تر و بهتر است.

آموزش مدیریت زمان، پیشرفت در آزمون های آزمایشی و ارزیابی آزمون

Report this wiki page