یوپی اس

Wiki Article

شما می‌توانید برای ارتباط و مشاوره رایگان با متخصصان شرکت از بخش

دفاتر، شرکت‌ها، سازمان‌‍‌ها و بخش‌های اداری از تجهیزات الکتریکی متنوع و گسترده‌ای استفاده می‌کنند که قطع برق باعث اخلال و توقف امور روزمره این بخش‌ها می‌شود.

از معایت این سو پی اس ها نیز می توان به بازده کم، هزینه بالا، تلفات بالای انرژی اشاره کرد.

(در کل یو پی اس ها منبع تغذیه الکترونیکی هستند که وظیفه ی اصلی آن ها تامین بدون وقفه ی توان مورد نیاز بار مصرفی می باشد)

از تجهیزاتی که در این بخش استفاده می‌شود، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

به دلیل فرسودگی شبکه برق و دستگاه‌های برهم زننده پایداری شبکه متصل به برق شهر، تجهیزات شما دائماً در معرض آسیب‌ قرار دارند. حتی از دست دادن مختصر یا افزایش لحظه‌ای توان می‌تواند به دستگاه‌­های الکتریکی موردنیاز آسیب جدی وارد کند، در فرآیندهای کاری و فعالیت­‌های روزانه اختلال ایجاد کند یا باعث از دست رفتن داده‌های ضروری کسب و کارها شود.

در یو پی اس‌های آفلاین باتری اکسترنال، می‌توان مدت زمان برق‌دهی تجهیزات را افزایش داد.

یک موج اضافی با دامنه کوچک که فرکانس آن مضربی از فرکانس موج اصلی است. موجب ایجاد اختلال در برق وردی شده و موجب ایجاد آسیب جدی به تجهیزات الکتریکی و حساس میگردد.

تجهیزات و سیستم‌هایی که به نویز جریان ورودی، موج دقیق سینوسی برق ورودی، تاخیر صفر ثانیه پشتیبانی در زمان قطع برق و ثبات دامنه و فرکانس جریان برق ورودی حساسیت بالایی دارند، به یو پی اس آنلاین نیاز دارند. تجهیزات و دستگاه‌های متنوع پرمصرف و پرکاربردی که در بخش‌های صنعتی، مراکز درمانی، تجهیزات شبکه و سرور، مراکز اداری، ساختمان‌های تجاری، سیستم‌ها و تجهیزات پرتعداد امنیتی و حفاظتی استفاده می‌شوند، مثال‌های متعددی از تجهیزات با حساسیت بالا و نیازمندی‌های خاص هستند.

از مزایای این نوع یو پی اس می‌توان به بازده بالا، هزینه کم، قابلیت اطمینان بالا همراه با قابلیت تصحیح شرایط ولتاژ بالا یا پایین خط اشاره کرد. بازه توان این نوع یو پی اس از ۰٫۵ تا ۵ کیلوولت-آمپر است.

کلیه حقوق وبسایت بهراد متعلق به شرکت مهرآذین بهراد می باشد.

فیلم آموزش الکترونیک صنعتی و مبدل ها در فرادرس کلیک کنید

یوپی اس ها در کل به دو دسته آنلاین و آفلاین تقسیم بندی می شوند که هر کدام آن ها به قسمت های دیگر نیز تقسیم بندی می شوند.

و حتی اگر تمام دستورالعمل‌های مربوط به ذخیره‌سازی، نگهداری و استفاده را اجرا کنید، باز هم اجزای یو پی اس در نهایت مجبور خواهید بود باتری‌های یو پی اس را بر اساس برنامه زمانی تعویض کنید تا بهترین استفاده را از یو پی اس خود داشته باشید.

Report this wiki page