فروش قطعات درب اتوماتیک شیشه ای

Wiki Article

با مشاهده بخشی از پروژه ها انجام شده توسط مدرن درب و مشاهده محصولات و خدمات ما، با ما بیشتر آشنا شوید.

قیمت درب شیشه ای با توجه به نوع درب، میزان ضخامت شیشه و جنس آن، مکانیزم کنترل، برند تجهیزات الکترونیکی نصب شده بر درب و همچنین نرخ ارز قابل محاسبه می باشد.

استفاده از درب اتوماتیک کرو به دليل ساختار و نوع عملکرد ظاهری بسیار زیبا و خاص مناسب برای اماکنی است که لوکس و خاص بودن برای انها از اهمیت بالای برخورد دار است مورد استفاده قرار می گیرد.

درب منحنی و قوسی: استفاده از شیشه هایی با سطح قوسی و منحنی یکی از راهکارهای مناسب برای مدرن تر شدن نمای ساختمان می باشد.

مکانیک تکنسین حراست

تماس با گروه درب اتوماتیک ماندگار و اطلاع از قیمت درب اتوماتیک شیشه ای

و همان طور که از نام آن پیداست به صورت کشویی باز و بسته خواهند شد.

و همچنین محاسبه آن با توجه به عرض و ارتفاع و نوع کاربری (دستی،اتوماتیک) نوع فریم ( فریم آلومینیوم درب اتوماتیک و یا فریم آنادایز و فریم استیل ) ،کشور سازنده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای و میزان تردد و همچنین لوازم جانبی از قبیل ( قفل و باتری درب اتوماتیک شیشه ای ، دستگاه کنترل ترد درب برقی شیشه ای ) عواملی هستند که در تعیین قیمت درب اتوماتیک شیشه ای تاثیر دارند.

شماره های تماس : ۰۲۱۷۷۷۹۳۰۰۶ – ۰۲۱۴۴۰۷۳۰۲۵ – ۰۹۱۲۰۳۸۹۱۲۳ – ۰۹۹۰۶۰۶۰۶۲۰ 

برای این که جریان‌های الکتریکی موجود در تابلو فرمان آسانسور مدیریت شوند از رله و کنتاکتور استفاده می‌شود. در برخی از تابلئ فرمان‌ها برای کاهش قیمت از رله‌های شیشه‌ای به جای کنتاکتور استفاده می‌شود که موجب خسارت‌های مالی زیادی می‌شود؛ چرا که جریان در برخی از مدارات تابلو فرمان‌ها بسیار زیاد است و به راحتی می‌تواند درب اتوماتیک شیشه ای بوکامو منجر به مشکلات زیادی شود.

شرکت شیشه کالا نماینده رسمی کارخانجات آذرجام نشکن پیشرو در ارائه خدمات شیشه سکوریت, شیشه لیمنت,شیشه مغازه, شیشه دودبند, درب اتوماتیک, پارتیشن اداری و… در سطح کشور می باشد. تمامی قعطات و شیشه استفاده شده در پروژه ها از بهترین برند های داخلی و خارجی می باشد.

امروزه تابلو فرمان‌های زیادی در بازار وجود دارد که برای هر کدام از موتورهای آسانسور تابلو فرمانی مناسب است.

درب تاشو یا آکاردئونی (اتوبوسی): این درب ها دارای دو یا چند لت می باشد که با مکانیزمی شبیه به درب های اتوبوس باز و بسته میشود.

درب شیشه ای لولایی

Report this wiki page