پنجره upvc ضد سرقت

Wiki Article

گاهی این سوال پیش می آید که در هنگام تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره بهتر است که از کدام نوع پنجره استفاده کنیم؟ پنجره دوجداره هافمن ، پنجره وین تک، و یا ویستابست؟ 

بهترین کزینه برای پنجره های دو‌جدا ه چه نوع خفاظی می باشد

امروزه در صنعت ساختمان سازی و شرکت های سازنده اجزا و عناصر ساختمانی علاوه بر امنیت و مقاومت عناصر ساخته شده است.

نکته قابل توجه دیگری که باید در نظر بگیرید، کیفیت مواد اولیه، نوع ساخت و طراحی زیبای محصولات است که شرکت پروفیل هافمن توانسته است با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طراحی خلاقانه، محصولات با سطح کیفی بالایی تولید کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با این حال، شما می‌توانید در اینجا استعلام قیمت درب و پنجره دو جداره را گرفته و در صورت نیاز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

با توجه به کیفیت بالای پروفیل هافمن، این شرکت در زمینه های مختلفی موفق به دریافت جوایز مهمی شده است، از جمله این افتخارات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

در تولید پنجره های دوجداره هافمن از شیشه های دوجداره استاندارد استفاده می شود.

پنجره دوجداره با توجه به نوع پروفیل یو پی وی سی دارای انواع مختلفی می باشد و قیمت آن نیز بر اساس نوع پروفیل و نوع یراق و نحوه بازشو متفاوت است.

سهیلا اشتری گفت: ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۱ در ۱۱:۱۴ ق.ظ سلام ما برای سقف پاسیومون میخواستیم پنجره دوجداره بزنیم که جدیدترین حفاظ پنجره دوجداره نورگیر باشه هزینش چقدر میشه؟؟؟

شاید تصور بسیار از مردم از نرده جلو پنجره چند نرده با پروفایل قوطی شکل و یا میله ای باشد.

حداکثر پنجره دوجداره بدون کتیبه تا ارتفاع ۲٫۲۰ می باشد و عرض بازشو نیز جهت درب حداکثر ۱ متر و جهت پنجره ۸۵ سانت می باشد.

به هر حال شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با انواع پنجره دوجداره اینجا را کلیک کنید. پرومانوین عرضه کننده انواع پنجره دوجداره و توری پلیسه. برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

با پروفیل فریم متر مربعی۲میلیون و۳۰۰هزار تومان و با پروفیل بازسازی۲میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پنجره دو لنگه یک لنگه باز شوی تک

Report this wiki page